
Μιχάλης Σοφοκλέους
«Προσωπικά δεν ήξερα ότι οι Νορβηγοί με τους Σουηδούς έχουν μίσος μεταξύ τους», έγραψε με αρκετή επιπολαιότητα μια Αμερικανίδα στο X, σχολιάζοντας εικόνες και συνθήματα από το Παγκόσμιο Κύπελλο του Ποδοσφαίρου σε ΗΠΑ, Καναδά και Μεξικό. Κάτω από την ανάρτησή της όμως, έγινε κάτι εξαιρετικά ασυνήθιστο. Χιλιάδες Σουηδοί, Νορβηγοί και άλλοι Ευρωπαίοι, με εύθυμη διάθεση έσπευσαν να εξηγήσουν: «Μα τι λες; Αδέλφια είμαστε και πειράζουμε ο ένας τον άλλο»! Και κάπου εκεί η ανθρωπότητα πέτυχε ακόμα μια μικρή νίκη, από τις αμέτρητες αυτές τις ημέρες, απέναντι στην τοξικότητα του διαδικτύου.
