Θα βάλω Υπουργό τον Δίπλαρο.

Ονασαγόρας
Φαίνεται πως η προεκλογική για τον πετίτ Νίκο αρχίζει με τον επερχόμενο ανασχηματισμό. Η στρατηγική είναι να προσεγγισθούν άτομα από τον χώρο του Συναγερμού (κυρίως δυσαρεστημένοι με την ηγεσία) ώστε να επέλθει ξανά διείσδυση στο κόμμα της πετίτ βασίλισσας, μιας και η περιρέρουσα δείχνει πως όλο και περισσότεροι συσπειρώνονται τώρα γύρω από μια πιθανή υποψηφιότητα Αννίτας. Φήμες πως έγινε κρούση υπουργοποίησης μέχρι και στο Δίπλαρο ελέγχονται ως ανακριβείς, προς το παρόν τουλάχιστο.




























