Από μένα είναι Ναι.

Ονασαγόρας
Ο Δημήτρης Δημητρίου (με το όμορφο καθαρόαιμο κυπριακό ονοματεπώνυμο, όπως Ανδρέας Ανδρέου, Βάσος Βάσου και Γεώργιος Γεωργίου) είπε αυτό που όλοι σκέφτονται -αν και δεν το εκφράζουν όλοι-, δηλαδή πως το ιδανικό (ή έστω λιγότερο οδυνηρό) για το ΔΗΣΥ αυτή την στιγμή θα ήταν η εθελοντική αποχή του Αναστασιάδη από τα συλλογικά όργανα του κόμματος, τουλάχιστον μέχρι να αποφανθεί τελεσίδικα η δικαιοσύνη στα όσα του καταλογίζονται από την Αρχή κατά της Διαφθοράς. Pure common sense.




























