Ένα δείγμα «βλάσφημης τέχνης», το εμβληματικό «La Nona Ora» του Μαουρίτσιο Κατελάν, που πωλήθηκε στην τιμή των 2.700.000 δολαρίων.

Τα Ιουλιανά
Αγαπημένο μου ημερολόγιο, η Ελλού είναι μια λαϊκή γυναίκα, αριστερή (με την καλή έννοια πάντα), εργατική και εξαιρετικά επιδέξια στο σιδέρωμα, για ν’ αναφέρω μόνο ένα από τα πολλά προλεταριακά της προσόντα. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι μπήκε στη δούλεψή μου ως «κοπελούδα» και φέτος κλείνουμε αισίως 65 συναπτά έτη μαζί. Η Ελλού συνήθως δεν λέει πολλά, αλλά όταν αποφασίσει να μιλήσει, ο λόγος της αποτελεί υπόδειγμα λαϊκής θυμοσοφίας. Όπως επί παραδείγματι, προ ημερών, όταν η οπισθοδρομική κομπανία ωρυόταν για τη «βλάσφημη τέχνη» του Γιώργου Γαβριήλ κι εκείνη σχολίασε ψύχραιμα: «Εφάνηκεν που τον Γενάρη η κωλοσυρμαθκιά της κουφής».



























