Kathimerini.com.cy
Με προσωπικό ασφαλείας λειτουργούν σήμερα Τετάρτη 24 Ιουνίου τα δημόσια νοσηλευτήρια, λόγω της 24ωρης απεργιακής κινητοποίησης του ωρομίσθιου κυβερνητικού προσωπικού της Κυβέρνησης. Όπως ενημερώνει ο Οργανισμός Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας, έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να διασφαλιστεί η συνέχιση της παροχής υπηρεσιών υγείας στα Δημόσια Νοσηλευτήρια και τα Κέντρα Υγείας.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, τα Τμήματα Ατυχημάτων και Επειγόντων Περιστατικών (ΤΑΕΠ) θα λειτουργούν κανονικά, ενώ η φροντίδα των νοσηλευόμενων ασθενών θα συνεχιστεί χωρίς επηρεασμό. Παρ' όλ' αυτά ενδέχεται να παρουσιαστούν καθυστερήσεις ή αναπρογραμματισμοί σε ορισμένα προγραμματισμένα ραντεβού, εξετάσεις , μη επείγουσες υπηρεσίες και προγραμματισμένα χειρουργεία, ωστόσο σύμφωνα με τον οργανισμό οι ασθενείς που ενδεχομένως επηρεαστούν θα ενημερωθούν έγκαιρα από τα αρμόδια τμήματα.
Ο ΟΚΥπΥ καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για τον περιορισμό οποιασδήποτε ταλαιπωρίας του κοινού και παραμένει προσηλωμένος στην παροχή ασφαλών, ποιοτικών και συνεχών υπηρεσιών υγείας, ξεκαθαρίζει στην ανακοίνωση.




























