ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Θα έπρεπε να ζητούν αλλαγή και όχι νέες διευθυντικές θέσεις

Οι εκπαιδευτικές οργανώσεις αντιδρούν στο προτεινόμενο σύστημα αξιολόγησης γιατί 50 χρόνια δημιούργησαν κατεστημένα

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

«Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Ε.Ε. είμαστε η τελευταία ευρωπαϊκή χώρα στα μαθησιακά αποτελέσματα. Γι’ αυτό θα έπρεπε οι εκπαιδευτικές οργανώσεις να επιδιώκουν την αλλαγή στο σύστημα αξιολόγησης και όχι να ζητούν απλώς νέες διευθυντικές θέσεις». Με αυτή τη δήλωση η υπουργός Παιδείας επισημαίνει γιατί ένα νέο σύστημα αξιολόγησης των εκπαιδευτικών είναι αναγκαίο. «Η πρότασή μας είναι ισορροπημένη και ως κυβέρνηση είμαστε περήφανοι», σημειώνει, σχολιάζοντας τις αντιδράσεις των συντεχνιακών. Σχετικά με το σχόλιο του πρόεδρου της ΟΕΛΜΕΚ Δημήτρη Ταλιαδώρου ότι βρέθηκε μια γυναίκα υπουργός μετά από 50 χρόνια να αλλάξει το σύστημα αξιολόγησης, αναφέρει ότι αισθάνθηκε απογοήτευση, τονίζει ότι είναι σεξιστικό και επισημαίνει ότι τέτοιες δηλώσεις δεν έχουν θέση στον χώρο της εκπαίδευσης.

–Από τη συζήτηση για τη μεταρρύθμιση του συστήματος αξιολόγησης των εκπαιδευτικών αλλά και τις προεκτάσεις που έλαβε αυτή η συζήτηση, προκύπτουν αβίαστα δύο ερωτήματα. Σπάνε τελικά κατεστημένα μισού αιώνα; 

Με προσπάθεια και τεκμηρίωση αλλάζουν τα πράγματα, ναι. Είμαστε η τελευταία χώρα στην Ευρώπη που δεν έχει ένα σύγχρονο σύστημα αξιολόγησης των εκπαιδευτικών. Συνεπώς, δεν μπορούν να κρατούν δέσμιους εκπαιδευτικούς αναχρονιστικές απόψεις.

Διαβάστε τη συνέντευξη στον Αντρέα Κημήτρη στην έντυπη έκδοση της «Κ».

Γίνετε συνδρομητής της έντυπης έκδοσης στο κινητό σας, με μια εβδομάδα δωρεάν συνδρομή.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

NEWSROOM

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Παιδεία: Τελευταία Ενημέρωση

X
X

Μπες στο μυαλό των
αγαπημένων σου αρθρογράφων

Λάβε στο email σου το τελευταίο τους άρθρο τη στιγμή που δημοσιεύεται.

ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗ

Απόκτησε συνδρομή με €50 τον χρόνο για πρόσβαση στην έντυπη έκδοση.

ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗ