ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Τερματίζεται η επ' αόριστον απεργία των μεταφορέων «Α»

Αποφεύχθηκε το εμπορικό βραχυκύκλωμα στο λιμάνι της Λεμεσού

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Αποφεύγεται το επιχειρησιακό βραχυκύκλωμα στο λιμάνι της Λεμεσού από την απεργία των μεταφορέων Α’ η οποία είναι σε ισχύ από την περασμένη Δευτέρα. Ο γενικός γραμματέας της ΠΟΒΕΚ, Κυριάκος Μουστάκας δήλωσε στο κρατικό κανάλι ότι οι μεταφορείς θα επιστρέψουν στα καθήκοντά τους στις τρεις το απόγευμα.

Είχε προηγηθεί συνάντηση το πρωί με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας είχαν το πρωί μετά την οποία ο κύριος Μουστάκας άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο τερματισμού της απεργίας αφού ενημερωθούν τα μέλη του συνδέσμου.

Στο πλαίσιο της συζήτησης, και μετά από σχετική επικοινωνία με τη Νομική Υπηρεσία, συμφωνήθηκε όπως το Υπουργικό Συμβούλιο κατά την επόμενη συνεδρία του, την Τρίτη, 11 Νοεμβρίου 2025, εγκρίνει τους τροποποιητικούς κανονισμούς των περί Μηχανοκινήτων Οχημάτων και Τροχαίας Κινήσεως Νόμων του 1972 μέχρι 2025.

Ταυτόχρονα, μετά από επικοινωνία με τον Πρόεδρο της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων, κ. Μαρίνο Μουσιούττα, συμφωνήθηκε η κατάθεση των εν λόγω τροποποιητικών κανονισμών στη Βουλή των Αντιπροσώπων με τη διαδικασία του κατ’ επείγοντος, για την έγκρισή τους στην επόμενη συνεδρίαση της Ολομέλειας του Σώματος, την Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2025, και την δημοσίευσή τους στην Επίσημη Εφημερίδα της Δημοκρατίας.

Κατά τη διάρκεια της απεργίας, εκατοντάδες κοντέινερ παρέμεναν ακινητοποιημένα στα λιμάνια, προκαλώντας σημαντικές καθυστερήσεις στις διανομές και εγείροντας φόβους για πλήρη αποδιοργάνωση του εμπορίου. Όπως ανέφερε στην "Κ" ο πρόεδρος του ΠΑΣΥΛΕ Μάριος Αντωνίου, η μεγαλύτερη ανησυχία εστιαζόταν στα φρέσκα προϊόντα και νωπά κρέατα τα οποία χθες βράδυ οι απεργοί επέτρεψαν να ελευθερωθούν καθώς υπήρχε ο κίνδυνος να χαλάσουν.

Την ίδια ώρα προβληματισμό προκαλούσε το γεγονός ότι λόγω της απεργίας και της παρατεταμένης παραμονής των κοντέινερ, το λιμάνι της Λεμεσού είχε οριακά γεμίσει με αποτέλεσμα να μην υπάρχει διαθέσιμος χώρος να ξεφορτώσουν τα εμπορευματοκιβώτια τους τα πλοία. Την ίδια ώρα τίθεται και το ζήτημα του κόστους καθώς το λιμάνι ζητά ενοίκιο για την κάθε επιπλέον μέρα την οποία μένουν τα εμπορευματοκιβώτια εκεί πρόσθεσε ο κ Αντωνίου.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

NEWSROOM

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Οικονομία: Τελευταία Ενημέρωση

Η πρόνοια για επέκταση της ΑΤΑ σε περισσότερους δικαιούχους έφερε την απόρριψη από τους εργοδότες – ΠτΔ: Το προσχέδιο διαβάστηκε ...
Της Δωρίτας Γιαννακού
 |  ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Πώς θα διαμορφωθεί το τοπίο στα εργασιακά και ποιες είναι οι προϋποθέσεις για τη διατήρηση της εργατικής ειρήνης
Της Δωρίτας Γιαννακού
 |  ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
X
X

Μπες στο μυαλό των
αγαπημένων σου αρθρογράφων

Λάβε στο email σου το τελευταίο τους άρθρο τη στιγμή που δημοσιεύεται.

ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗ

Απόκτησε συνδρομή με €50 τον χρόνο για πρόσβαση στην έντυπη έκδοση.

ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗ