ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Γαλλία: Κρούσμα Εμπολα σε γιατρό που επέστρεψε από αποστολή στο Κονγκό

Πρόκειται για το πρώτο καταγεγραμμένο κρούσμα στη χώρα κατά τη διάρκεια της τρέχουσας έξαρσης της νόσου

ΠΗΓΗ: Reuters

Γιατρός που επέστρεψε από ανθρωπιστική αποστολή στο Κονγκό βρέθηκε θετικός στον ιό Εμπολα, σύμφωνα με το γαλλικό υπουργείο Υγείας. Πρόκειται για το πρώτο καταγεγραμμένο κρούσμα στη χώρα κατά τη διάρκεια της τρέχουσας έξαρσης της νόσου.

Ο ασθενής έχει τεθεί σε απομόνωση, ενώ οι υγειονομικές αρχές έχουν ξεκινήσει ιχνηλάτηση επαφών, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου. Παράλληλα, επισημαίνεται ότι ο κίνδυνος για τον γενικό πληθυσμό στην Ευρώπη θεωρείται χαμηλός.

Η επιδημία Εμπολα στο Κονγκό, η οποία έχει μολύνει περισσότερους από 1.000 ανθρώπους και έχει προκαλέσει 267 θανάτους, καταγράφει τον μεγαλύτερο αριθμό επιβεβαιωμένων κρουσμάτων μέσα στον πρώτο μήνα από την έναρξη οποιασδήποτε προηγούμενης έξαρσης της νόσου, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

NEWSROOM

Άλλα άρθρα συγγραφέα

ΠΗΓΗ: Reuters

Κόσμος: Τελευταία Ενημέρωση

X

Μπες στο μυαλό των
αγαπημένων σου αρθρογράφων

Λάβε στο email σου το τελευταίο τους άρθρο τη στιγμή που δημοσιεύεται.

ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗ

Απόκτησε συνδρομή με €50 τον χρόνο για πρόσβαση στην έντυπη έκδοση.

ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗ