ΠΗΓΗ: Reuters
Γιατρός που επέστρεψε από ανθρωπιστική αποστολή στο Κονγκό βρέθηκε θετικός στον ιό Εμπολα, σύμφωνα με το γαλλικό υπουργείο Υγείας. Πρόκειται για το πρώτο καταγεγραμμένο κρούσμα στη χώρα κατά τη διάρκεια της τρέχουσας έξαρσης της νόσου.
Ο ασθενής έχει τεθεί σε απομόνωση, ενώ οι υγειονομικές αρχές έχουν ξεκινήσει ιχνηλάτηση επαφών, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου. Παράλληλα, επισημαίνεται ότι ο κίνδυνος για τον γενικό πληθυσμό στην Ευρώπη θεωρείται χαμηλός.
Η επιδημία Εμπολα στο Κονγκό, η οποία έχει μολύνει περισσότερους από 1.000 ανθρώπους και έχει προκαλέσει 267 θανάτους, καταγράφει τον μεγαλύτερο αριθμό επιβεβαιωμένων κρουσμάτων μέσα στον πρώτο μήνα από την έναρξη οποιασδήποτε προηγούμενης έξαρσης της νόσου, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας.




























