ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Αργή παράδοση το πιο συχνό πρόβλημα στις διαδικτυακές αγορές

Πιο λίγοι Κύπριοι έχουν προβλήματα με διαδικτυακές αγορές από την υπόλοιπη Ε.Ε.

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Χωρίς πολλά προβλήματα πραγματοποίησαν τις διαδικτυακές αγορές τους οι Κύπριοι το 2023. Έρευνα για τη χρήση των τεχνολογιών πληροφοριών και επικοινωνιών που παρουσίασε η Eurostat δείχνει ότι το ένα τρίτο (33,1%) των πολιτών της Ευρώπης που πραγματοποίησαν αγορές μέσω διαδικτύου, τους τελευταίους 3 μήνες δήλωσαν ότι αντιμετώπισαν προβλήματα κατά τη διάρκεια των αγορών τους από ιστοσελίδες ή εφαρμογές.

Ανάμεσα στις χώρες της Ε.Ε., τα υψηλότερα ποσοστά πελατών που συνάντησαν προβλήματα καταγράφηκαν στο Λουξεμβούργο (55,5%), στην Ολλανδία (55,2%) και στην Ισπανία (49,7%). Αντίθετα, τα χαμηλότερα ποσοστά εντοπίστηκαν στην Πορτογαλία (4,3%), τη Λετονία (13,7%) και με την Κύπρο στο ποσοστό του 14.7%.

Αργή παράδοση το πιο συχνό πρόβλημα

Κατά την εξέταση των συγκεκριμένων προβλημάτων που αντιμετωπίστηκαν, το πιο συχνό πρόβλημα ήταν η αργή παράδοση, κάτι το οποίο ανέφερε το 18,7% των πελατών.

Το δεύτερο πιο συχνό πρόβλημα ήταν ότι η ιστοσελίδα ήταν δύσκολη στη χρήση ή δεν λειτουργούσε ικανοποιητικά (10,8%). Το τρίτο πρόβλημα ήταν η παράδοση εσφαλμένων ή κατεστραμμένων προϊόντων ή υπηρεσιών, πράγμα που ανέφερε το 8,6% των πελατών.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

NEWSROOM

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Οικονομία: Τελευταία Ενημέρωση

Σβήνει και γράφει η Κυβέρνηση το προτεινόμενο πλαίσιο, αλλά οι απαιτήσεις δεν ικανοποιούνται - Έσπασε την πανσυνδικαλιστική ...
Της Δωρίτας Γιαννακού
 |  ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
X
X

Μπες στο μυαλό των
αγαπημένων σου αρθρογράφων

Λάβε στο email σου το τελευταίο τους άρθρο στη στιγμή που δημοσιεύεται.

ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗ

Entipi Ekdosi Title

Λάβε στο email σου το τελευταίο τους άρθρο στη στιγμή που δημοσιεύεται.

ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗ