ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Επ. Παδείας:Παραγωγή έργου αλλά και προβλήματα σε σχολεία της Λάρνακας

«Το μήνυμα που πήραμε από όλους είναι ότι πρέπει να κτιστούν σχολεία, υπάρχει υπερπληθυσμός και μια πολυπολιτισμικότητα στα εκπαιδευτήρια μας», ανέφερε ο κ. Μυλωνάς

ΚΥΠΕ

Γίνεται καλή δουλειά, παράγεται έργο, αλλά υπάρχουν κενά στις υλικοτεχνικές υποδομές, διαπίστωσε η Κοινοβουλευτική Επιτροπή Παιδείας κατά την επίσκεψή της σε σχολεία στη Λάρνακα, όπως ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο Πρόεδρός της Παύλος Μυλωνάς.

Σε δηλώσεις ύστερα από επίσκεψη της Επιτροπής στο Γυμνάσιο Δροσιάς, το Δημοτικό Σχολείο Προδρόμου (ΚΑ) και (ΚΒ) και στην Τεχνική και Επαγγελματική Σχολή Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Αγίου Λαζάρου, ο κ. Μυλωνάς ανέφερε ότι «στα συγκεκριμένα σχολεία διαπιστώσαμε ότι γίνεται εξαιρετική δουλειά από τον εκπαιδευτικό κόσμο. Οι Σύνδεσμοι Γονέων και οι Σχολικές Εφορείες καταβάλλουν αρκετές προσπάθειες για να δουλεύουν όλα σωστά, ενώ και οι Τεχνικές Υπηρεσίες κάνουν ό,τι μπορούν».

Σημείωσε ότι «υπάρχουν κενά στις υλικοτεχνικές υποδομές των σχολείων, δηλαδή γήπεδα, κτίρια και στέγαστρα, ωστόσο, υπό τις παρούσες συνθήκες γίνεται παραγωγή έργου». Όπως ανέφερε, «το μήνυμα που πήραμε από όλους είναι ότι πρέπει να κτιστούν σχολεία, υπάρχει υπερπληθυσμός και μια πολυπολιτισμικότητα στα εκπαιδευτήρια μας, αφού είναι δεκάδες τα παιδιά σε όλα τα σχολεία που είναι από άλλες τρίτες χώρες».

Πρόσθεσε πως «αποτέλεσμα όλων αυτών είναι να δημιουργούν συνθήκες αλλαγής της πυξίδας μας για το τι ακριβώς θέλουμε να κάνουμε στα σχολεία μας. Υπάρχουν μεν θετικά μηνύματα, ωστόσο υπάρχουν και τα γνωστά εδώ και χρόνια προβλήματα και χρειάζεται να ξαναδούμε που πάει η εκπαίδευση στον τόπο μας».

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση ο κ. Μυλωνάς είπε πως «κτίζονται ήδη ορισμένα σχολεία, έχει ανακοινωθεί η ανέγερση νέας Τεχνικής Σχολής στη Λάρνακα, ωστόσο θα περάσουν χρόνια μέχρι τότε και θα πρέπει να βρεθούν λύσεις τόσο από το Υπουργείο Παιδείας όσο και από τις Τεχνικές Υπηρεσίες. Οι λύσεις μέχρι τότε βρίσκονται, δηλαδή λυόμενες αίθουσες, προεκτάσεις και άλλα έργα, αλλά δεν είναι αρκετά» είπε.

Εφερε ως παράδειγμα τις αντισεισμικές εργασίες που γίνονται στο Γυμνάσιο Δροσιάς και διάφορα άλλα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη, σε μια προσπάθεια όπως είπε, να βελτιωθούν οι συνθήκες για τους μαθητές και για το διδακτικό προσωπικό. «Το Γυμνάσιο Δροσιάς είναι από το 1975-76, όπως και τα περισσότερα σχολεία και θα πρέπει να γίνει ένα οργανόγραμμα, ένας οργανωτικός σχεδιασμός, με βάθος 10ετίας, 15ετίας ούτως ώστε να δούμε στις επαρχίες που όλες έχουν προβλήματα, πως να καλυφθούν οι ανάγκες οι οποίες αυξάνονται και πληθύνονται», επεσήμανε.

Ερωτηθείς για τη νεανική παραβατικότητα με αφορμή και το τελευταίο συμβάν σε λεωφορείο στη Λάρνακα, ο Πρόεδρος της Επιτροπής Παιδείας της Βουλής είπε πως «αυτό είναι καθημερινό το φαινόμενο. Δεν είναι τόσο μεγάλο σε αριθμούς αλλά είναι σοβαρό γιατί αφορά παιδιά τα οποία προχωρούν και σε εγκληματικές πράξεις».

Υπάρχουν, πρόσθεσε, «οι Δομές στα σχολεία Στήριξης και πρέπει επιτέλους να τις επιλέξουμε, να τις λειτουργήσουμε και να δούμε ζεστά το θέμα. Ακόμα πολλά παιδιά σε αρκετά σχολεία, δεν έχουν γονείς και οι Διευθύνσεις των εκπαιδευτηρίων αλλά και οι Κρατικές Υπηρεσίες πρέπει να είναι εκεί», λέγοντας: «Αν είναι δυνατόν να υπάρχουν μαθητές που δεν έχουν καμία επαφή με κανένα γονέα».

Αυτά τα παιδιά, είπε ο κ. Μυλωνάς, «χρειάζονται χρόνο και στήριξη και το σημαντικότερο όλων είναι ότι πρέπει να επανασχεδιάσουμε την πορεία μας στην εκπαίδευση. Ακόμα, πρέπει να ξαναδούμε και το θέμα τι σημαίνει παιδεία».

Πρόσθεσε επίσης ότι «το Υπουργείο Οικονομικών χρειάζεται να δώσει τα χρήματα, το Υπουργείο Παιδείας χρειάζεται να κάνει προτεραιοποίηση των αναγκών των σχολείων και οι Υπηρεσίες του Υφυπουργείου Κοινωνικής Πρόνοιας να δουν ζεστά τα συγκεκριμένα θέματα. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο με τη λήψη πολιτικών αποφάσεων», κατέληξε ο Πρόεδρος της Επιτροπής Παιδείας της Βουλής.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

NEWSROOM

Άλλα άρθρα συγγραφέα

ΚΥΠΕ

Παιδεία: Τελευταία Ενημέρωση

X
X

Μπες στο μυαλό των
αγαπημένων σου αρθρογράφων

Λάβε στο email σου το τελευταίο τους άρθρο στη στιγμή που δημοσιεύεται.

ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗ

Entipi Ekdosi Title

Λάβε στο email σου το τελευταίο τους άρθρο στη στιγμή που δημοσιεύεται.

ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗ